Ewaluacja


Każdy z was będzie oceniany według ściśle określonych kryteriów. Oceniana będzie wasza praca indywidualna i wkład w osiągnięcia zespołu, jak również praca całego zespołu i produkt końcowy tej pracy. Przed przystąpieniem do pracy zapoznajcie się z poniższymi kryteriami wymagań, abyście zwrócili dostateczną uwagę na jakość wyszukiwanych informacji, zawartość merytoryczną, szatę graficzną, przejrzystość, pisownię, wkład pracy poszczególnych członków grupy, a przede wszystkim na sposób rozwiązania przedstawionego w WebQueście problemu.

Wymagania i ich poziom
Minimalny (1 p.)
Rozwinięty (2 p.)
Zaawansowany (3 p.)
Wzorcowy (4 p.)
Gromadzenie danych, ich uporządkowanie oraz zawartość merytoryczna

Zebrane wiadomości są niekompletne, nie zostały uporządkowane
w logiczną całość, źle dobrane, występują błędy merytoryczne, brak wkładu pracy własnej
Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, zawiera niewielki wkład pracy własnej
Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany
w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje, zawiera duży wkład pracy własnej
Zebrane informacje są różnorodne
i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, zawiera bardzo duży wkład pracy własnej
Jakość wykonania prezentacji (czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych, ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność)
Wykonanie prezentacji nieestetyczne, brak elementów graficznych, prezentacja mało czytelna, nieznajomość techniki tworzenia prezentacji
Wykonanie prezentacji dość przejrzyste i czytelne, uboga ilość i jakość grafiki, poprawna forma prezentacji
Prezentacja wykonana poprawnie pod względem graficznym, ciekawa kompozycja prezentacji
Prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana, przejrzysta, czytelna, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza
Poprawność obliczeń matematycznych 
Złe obliczenie powierzchni, objętości wszystkich piramid, błędne przeliczenie wymiarów piramidy w odpowiedniej skali, wykonanie modelu piramidy
Drobne błędy w obliczeniu powierzchni, objętości piramid, przeliczenie wymiarów piramidy w odpowiedniej skali i wykonanie modelu
Bezbłędne obliczenie powierzchni, objętości co najmniej dwóch piramid, bezbłędne przeliczenie wymiarów piramidy w odpowiedniej skali i wykonanie modelu
Bezbłędne obliczenie powierzchni, objętości wszystkich piramid, bezbłędne przeliczenie wymiarów piramidy w odpowiedniej skali i wykonanie modelu
Sposób rozwiązania problemu
Brak rozwiązania problemu, przedstawione rozwiązanie nieadekwatne do postawionego zadania
Problem rozwiązany częściowo, niepełna  i nieprzekonywująca argumentacja
Dobra propozycja  rozwiązywania przedstawionego  problemu, dobre wykorzystanie zaproponowanych narzędzi, przekonywujące argumenty
Wzorcowe rozwiązanie przedstawionego problemu, bardzo dobra argumentacja oraz pełne wykorzystanie zaproponowanych narzędzi
Umiejętność współpracy
w grupie
Całkowity brak współpracy w grupie, zadania nie są wykonywane dokładnie
i terminowo
Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna, kolejne zadania wykonywane są częściowo i nieterminowo
Dobra współpraca
w grupie, większość uczniów uczestniczy
w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo
Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie
i terminowo
Twórczość, pomysłowość
w realizacji zadań i prezentacji
Praca nieatrakcyjna, schematyczna, trudna (nudna) w odbiorze, często niezrozumiała
Praca stworzona na bazie pewnej inspiracji, przejrzysta, nieoryginalna
Praca ciekawa, atrakcyjna, zrozumiała dla odbiorców, autorzy wykazali się pomysłowością i zaangażowaniem
Praca atrakcyjna, twórcza, oryginalna, przejrzysta i bardzo ciekawa w odbiorze, autorzy wykazali się dużą kreatywnością i zaangażowaniem